Skontaktuj się z nami:
+48 505 724 120 +48 576 996 337

Regulamin

 

 

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO CALZO

Niniejszy Regulamin określa zasady zawierania umów w przedmiocie sprzedaży obuwia damskiego za pośrednictwem Sklepu Internetowego Calzo.pl

1. Informacje ogólne

Właścicielem Sklepu Internetowego jest   Emilia Sorgenlos-Strużykowska  NIP 9492085661 , REGON 362200247 .

Telefon sklep internetowy: 795 729 590  lub 536 81 03 36 pon-pt 10.00-18.00

Sklep Internetowy prowadzi sprzedaż wysyłkową obuwia nowego damskiego, posezonowego oraz końcówek kolekcji, obuwie w numeracji 35-42. 

Ceny wszystkich towarów znajdujących się w sklepie wyrażone są w złotych polskich.

Każdy zakupiony towar jest fabrycznie nowy.

Do sprzedaży stałej, promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów. Realizacja zamówień następuje według kolejności ich wpływania, aż do wyczerpania zapasów magazynowych towarów objętych tą formą sprzedaży.

2. Warunki zawierania umów sprzedaży

Zawarcie umowy sprzedaży następuje poprzez złożenie zamówienia przez Konsumenta wyłącznie za pośrednictwem strony Glamour24.com.pl

Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługujemy się, są następujące:

I.   sprzęt komputerowy, z którego korzysta Klient musi posiadać połączenie z siecią Internet,

II.    przeglądarka internetowa: Internet Explorer w wersji co najmniej 9, Mozilla Firefox w wersji co najmniej 20, Opera w wersji co najmniej 16, Google Chrome w wersji co najmniej 20,

III.    monitor bądź wyświetlacz w rozdzielczości co najmniej 1.200x800 pixeli,

IV.   włączona obsługa Cookies i Java Script,

V.    posiadanie i podanie adresu e-mail umożliwiającego przesłanie informacji dotyczącej realizacji zamówienia.

Zakazane jest dostarczenie przez Konsumenta treści o charakterze bezprawnym oraz wykorzystywanie przez niego usług świadczonych drogą elektroniczną w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami, naruszający dobra osobiste osób trzecich lub uzasadnione interesy firmy Glamour-Bis

Zamówienia są przyjmowane 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.

Na e-maile odpowiadamy od poniedziałku do piątku. Na pytania z weekendu odpowiadamy w poniedziałek. Wszelkie zapytania prosimy kierować na e-mail: bokglamour24@wp.pl  lub pod nr 795 729 590.

Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 15.00, w soboty, w niedziele oraz w święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.

Warunkiem koniecznym do skutecznego złożenia zamówienia jest wypełnienie formularza zamówienia. Podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do przyjęcia i realizacji zamówienia.

Zamówiony towar będzie dostarczany za pośrednictwem: Poczta Polska.

Koszt wysyłki, na terenie Polski.

W przypadku braku towaru w magazynie Zamawiający jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie wyrazi zgody na wydłużenie czasu realizacji zamówienia może całkowicie zrezygnować z zamówienia bądź też zrezygnować tylko z pozycji, która wydłuża czas realizacji zamówienia.

koszty wysyłki: 

PACZKA POCZTOWA PRIORYTETOWA  płatność dotpay (płatne z góry) DO 5kg 13zł (powyżej 5kg według cennika poczty polskiej)

PACZKA POCZTOWA PRIORYTETOWA  płatność przy odbiorze (pobranie) DO 5KG 20,50zł (powyżej 5kg według cennika poczty polskiej)

MOŻLIWY ODBIÓR OSOBISTY Sklep Glamour al.NMP 21 B 42-202 Częstochowa

 

 

Do każdej przesyłki dołączony jest dowód zakupu.


3. Sposób płatności

W przypadku wyboru formy przelew, towar będzie wysyłany po otrzymaniu środków pieniężnych na konto bankowe sklepu w wysokości 100% wartości zamówienia wraz z kosztami przesyłki. Od daty zamówienia czas realizacji jest do 10dni roboczych; zamówienie jest realizowane w momencie gdy środki pieniężne wpłyneły na konto bankowe.

Klient, który dokonał zakupu jest zobowiązany do uiszczenia opłaty za złożone zamówienie w terminie do 7 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Niedokonanie opłaty za złożone zamówienie we wskazanym wyżej terminie jest traktowane jako odstąpienie od umowy sprzedaży przez  Klienta.

Istnieje możliwość przedłużenia terminu zapłaty po uprzednim poinformowaniu droga telefoniczna lub mailowa.

 

Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay.

Możliwość płatności tradycyjnym przelewem lub przy odbiorze.


4. Zwroty

Klient może odstąpić na piśmie od umowy sprzedaży internetowej bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania produktu. Powyższe uprawnienie przysługuje Klientowi wyłącznie, gdy zwracany produkt jest w stanie niezmienionym (w tym zawiera kompletne wyposażenie, akcesoria i dokumenty), chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.Klient musi zwrócić zakupiony towar w terminie 14 dni . Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedającemu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy

W przypadku odstąpienia od umowy Klient jest zobowiązany do odesłania zakupionych Produktów. W celu zagwarantowania jak najsprawniejszej obsługi naszych Klientów prosimy o dołączenie paragonu lub faktury VAT do zwracanych Produktów.

Zwracany Produkt winien zostać odesłany  na adres sklepu, z którego Produkt ten został wysłany do Klienta.

Prawo odstąpienia Klient realizuje poprzez przesłanie uzupełnionego formularza zwrotu (link do formularza podany na końcu Regulaminu).

Pieniądze za zwrócone zamówienie Klient otrzyma, niezwłocznie od momentu otrzymania zwróconego zamówienia, jednak nie później niż w przeciągu 14 dni od momentu otrzymania pisemnego odstąpienia od umowy.  Koszt zwrotu ponosi klient. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

Buty można także zwrócić osobiście w sklepie Glamour. Do zwrotu w sklepie także potrzebny jest paragon oraz wypełniony formularz zwrotu. Adresy sklepu dostępny w zakładce sklep stacjonarny.

5. Wymiana

Klient ma prawo wymienić obuwie na inne, jeżeli zakupiony but okaże się za ciasny, za luźny, bądź nie spełnia oczekiwań. Wymiana jest możliwa w terminie do dziesięciu dni od daty otrzymania produktu.

Wymiana obuwia możliwa jest tylko wtedy, gdy sklep dysponuje wymaganym rozmiarem.

Możliwa jest wymiana na zupełnie inny model obuwia w innej, bądź tej samej cenie. W przypadku gdy cena jest wyższa należy uregulować różnicę w cenie.

Zamówienie zostanie zrealizowane gdy otrzymamy buty na wymianę oraz gdy zaksięgujemy wpłatę.

Wymieniane buty prosimy odesłać na adres sklepu, z którego zamówienie zostało do Państwa wysłane.

Wzór formularza wymiany można pobrać poniżej.

6. Reklamacja.

 

WARUNKI REKLAMACJI! Obuwie brudne,zużyte, zaniedbane, mokre, niekonserwowane lub niewłaściwie konserwowane nie podlega reklamacji. Obuwie z podszewką skórzaną, bez podszewki lub na podeszwie skórzanej może farbować i nie jest to wada. Nie podlegają reklamacji uszkodzenia wynikające z naturalnego zużycia np. fleków, zelówek, wyściółek oraz zużycia wynikające z naturalnego zużycia sprzączek, podeszw itp.

Jeżeli towar jest niezgodny z umową w chwili jego wydania Klientowi, może on złożyć reklamację, w celu doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy zgodnie z art. 8 ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego. Towar nie jest niezgodny z umową, gdy Klient o niezgodności wiedział lub oceniając rozsądnie powinien o niej wiedzieć.

Jeżeli naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów albo nie można uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie lub gdy naprawa albo wymiana narażałaby Klienta na znaczne niedogodności, ma on prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo odstąpić od umowy; od umowy nie może odstąpić, gdy niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jest nieistotna.

W celu zagwarantowania jak najsprawniejszej obsługi naszych Klientów w trakcie procesu reklamacyjnego prosimy o dołączenie paragonu lub faktury VAT do reklamowanego towaru.

W przypadku niezgodności towaru z umową reklamacje prosimy składać na adres sklepu, z którego zamówiony Towar został wysłany.

W celu usprawnienia procesu reklamacyjnego prosimy o wypełnienie i dołączenie do reklamowanego towaru, druku reklamacyjnego (link do druku reklamacyjnego podany na końcu Regulaminu).

Reklamacje zostaną rozpatrzone w ciągu 14dni od daty otrzymania pisma reklamacyjnego na adres sklepu z którego klient otrzymał Towar. ( al.NMP 21 B Sklep Glamour 42-200 Częstochowa)

W przypadku odstąpienia od umowy z przyczyn podanych powyżej, w celu usprawnienia procesu reklamacyjnego, prosimy o załączenie formularza zwrotu (link do formularza zwrotu podany na końcu Regulaminu).


7. Ochrona danych osobowych

Składając zamówienie produktu w sklepie internetowym Calzo www.calzo.pl, Klient wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w zakresie koniecznym do realizacji zawartej umowy, w szczególności dane te mogą zostać ujawnione podmiotowi dostarczającemu towar. Jednocześnie Klient zachowuje prawo do wglądu, poprawy i usunięcia ich z bazy adresowej.

firma gwarantuje przestrzeganie zasad Ustawy z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych oraz gwarantuje nieudostępnianie ich innym osobom fizycznym i prawnym.

 

Różnice pomiędzy wyglądem towaru dostarczonego w ramach transakcji, a fotografią na stronie, wynikające wyłącznie z właściwości urządzeń stosowanych przez Klienta (monitor, wyświetlacz, drukarka itp.), w szczególności różnice w odcieniach, mogą nie zostać uznane za obciążającą  Niezgodność Towaru z umową. W przypadku stwierdzenia tego rodzaju różnic (jeżeli powodują one u Klienta obniżenie lub brak satysfakcji z zakupu Towaru) Firma  sugeruje Klientowi raczej skorzystanie z prawa zwrotu lub wymiany, o którym mowa w punkcie 4, niż drogi reklamacyjnej.

 

DO POBRANIA:

Formularz wymiany

Formularz reklamacji

Formularz zwrotu

 

 

 


Więcej opcji
Twoje konto

Newsletter